شب قبل از کنکور چه باید کرد؟؟؟
 
چگونه می توانیم صد در صد پیشرفت کنیم؟؟؟؟؟؟ ویژه دانش آموزان کلیه ی مقاطع وکنکوریها
 
 
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 19:9 ::  نويسنده : موسسه آموزشی ماد

 

 

1.  درشب قبل از كنكور اصلاً نخوانيد. دوره و مباحثه­ي گروهي را هم به هيچ وجه انجام ندهيد، چون نتيجه­اي جز افزايش اضطراب نخواهد داشت و موجبات خستگي شما را در روز آزمون فراهم مي­كند. به مسايل حاشيه اي فكر نكنيد وبگذاريد ذهن تان در فضاي آرام به استراحت بپردازيد. بعضي افراد ممكن است نتوانند فكر كردن به مسائل مختلف را از ذهن شان دور كنند و اين امرممكن است و باعث دير به خواب رفتن آنها شود. در اين حالت خاطرات شيرين و مثبت زندگي تان را در ذهن مروركنيد و از فكرهاي منفي بپرهيزيد.

2.  دومداد سياه پررنگ، پاك كن، تراش و كارت ورود به جلسه، شناسنامه، ساعت وساير وسايل ضروري را در دم دستتان بگذاريد تا صبح با عجله دنبال آن ها نگشته و خداي نكرده چيزي را فراموش نكنيد.

3.  همراه داشتن كمي خوراكي( به خصوص با محتواي قندي)، يك بطري كوچك آب يخ زده و دستمال كاغذي در جلسه آزمون خالي از لطف نخواهد بود لذا بهتر است كه از روزهاي قبل موارد ذكر شده در شماره هاي 3 و4 را آماده كنيد.

4.  شب كنكور تا دير وقت بيدار ماندن و درس خواندن(مثلاً تا 2 بعد ازنيمه شب) آن قدر اشتباه بزرگي است كه اصلاً لازم نمي­بينيم توصيه كنيم كه اين كار را نكنيد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ موسسه مادخوش آمدید مغزتان کلید شما برای موفقیت در کاری است که انجام می دهید و هرچه موثرتر از آن استفاده کنید ، موفق ترخواهید بود
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چگونه می توانیم صد در صد پیشرفت کنیم ؟؟؟!!! و آدرس

 www.maad-ideas.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 108031
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1